تصویر شاخص-بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی ایران- ایران ایل شو

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی | ایران اُیل شو

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی (ایران اُیل شو)، با شعار صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه از تاریخ 19 الی 22 اردیبهشت ماه 1403 در تهران برگزار خواهد شد.

شرکت ملی نفت ایران مجری برگزاری بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است و در این دوره از نمایشگاه فعالان و شاغلان در صنعت نمایشگاهی با تمام توان آماده ارائه خدمات به مخاطبان و مشارکت کنندگان می باشند.

کسب و کارهای برجسته داخلی و خارجی در فیلد های مختلف مربوط به نفت و گاز، در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. شرکت آرین دیزل یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای تجاری سنگین در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت و گاز حضور خواهد داشت چرا که اهمیت حمل و نقل در این بخش دیگر پوشیده نیست.

آرین دیزل تلاش کرده است با استفاده از فناوری های روز، ارائه خدمات خود به مشارکت کنندگان را تسهیل نماید. در این نمایشگاه، محصولات متنوعی از جمله کامیون جفت‌محور باری با کاربری حمل سوخت و کشنده تک‌محور X5000 ارائه خواهد شد.

این کامیون به طور خاص برای حمل مواد سوختی طراحی شده است و به‌زودی دارای مجوز ADR می‎‌باشد. با موتور قدرتمند و شاسی بادوام، شکموتو می تواند سخت ترین مسیرها را پشت سر بگذارد. 

در نمایشگاه، می توانید از نزدیک با محصولات ما آشنا شوید و ویژگی های آن را بررسی کنید. همچنین با کارشناسان مجرب ما در مورد نیازهای خاص حمل و نقل مواد سوختی خود صحبت کنید.

ما مشتاقانه منتظر دیدار شما در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران هستیم!

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز ، پالایش و پتروشیمی | ایران اُیل شو، اردیبهشت 1403

تاریخ برگزاری: 19 اردیبهشت 1403 

تاریخ پایان: 22 اردیبهشت 1403 

ساعت بازدید: 8 صبح الی 15 بعد از ظهر

محل برگزاری: محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

غرفه آرین دیزل: فضای باز، ضلع شرقی، سالن 35

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت نمایشگاه مراجعه کنید.

اخبار مربوط به نمایشگاه‌ها از طریق کانال‌های رسمی و معتبر شرکت آرین دیزل اطلاع رسانی خواهد شد.

در این صفحه می توانید اخبار مربوط به نمایشگاه‌های آرین دیزل را مشاهده کنید.